Amerika WAS TE gek en gek

Hallo iedereen die mijn verhalen mist en iedereen die mijn verhalen niet mist maar wel leuk vind. Morgen gaan we al weer met het vliegtuig naar de Cook-Ilands. Eindelijk niet meer dik worden(want dat werden we wel). Ik heb nog veel te vertellen en we beginnen met 2 weken geleden, Death Valley. Death Valley dat is een heel bijzondere woestijn, een zout woestijn. Er waren ook gekleurde bergen zoals zwart, wit, geel , oranje, blauw en groen. Zand-duinen waren er ook maar het woord zand vond ik niet nodig, want duinen zijn toch altijd van zand???????????? Daarna gingen we naar het Seqouia nationaal park daar waren hele grote bomen, 1 van de grootste bomen genaamd General Sherman, had wel een doorsnee van 12 meter. Na de Sequoias gingen we naar San Fransisco. Ik vind het de gezeligste stad van Amerika, een echte aanrader voor reizers. Je kan van alles doen. China Town, elke zondag skaten, Alcatraz, schattige trametjes, en vooral chillen. Daarna gingen we naar Monterey(spreek uit als Amerikaan:monree spreek uit als Hollander:monterie). Daar was een heel mooi aquarium met alles wat daar in de baai leefde. De baai was een soort van Grand Canyon maar dan onderwater. Vannuit monterey gingen we naar Las Angeles. In Las Angeles gingen we(je raad het vast al) Disneyland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het was heel leuk, al die attracties en geen idee waar je moet beginnen. Er was een achtbaan in het donker, een leuke waterbaan en nog veelmeer, gewoon te veel om op te noemen. Al mijn dagen in Amerika waren super en ik zal ze nooit vergeten. groetjes Saar PS. mijn volgende verhaal kan je waarschijnlijk over iets meer dan een week weer verwachten.

Reacties

Reacties

Joyce

Hoi Saar, hier een keer een berichtje van mij, de mama van Isis. Ik lees jouw verhalen ook, hoor! Wat een avonturen maken jullie mee! Hier in Nederland is het heel koud en wij zijn heel veel aan het schaatsen voor de deur, maar ook vandaag in Broek in Waterland geweest!!!! heel veel liefs voor jullie allen, van ons 5!!!!

Isis

Saar wil je een keer naar mijn email gaan en trouwens ik ben kapot ik huil elke dag en denk aan jou!

I love jou!
ps. graag terug sturen naar isiscdevries@gmail.com

groetjes van je beste vriendin voor altijd ISIS!

Ron

Hoi Saar, je bent al echt een Amerika deskundige. Goede reis naar Cook eilanden. Maar waarom heten ze Cook eilanden eigenlijk?
Ron.

saar

hai ron

geen idee maar wist je dat cook eiland eigenlijk een hele egrote vulkaan is.
conclusie:aaaaaaah we zitten gewoon in een vulkaan te slapen

groetjes saar

Opa en Oma

Je verhalen zijn echt te gek en....we hebben veel over Amerika geleerd. Op dit moment dooit en regent het. De schaatspret is voorbij.Hebben jullie al mooie vissen gezien?????? Heel veel liefs uit Hoevelaken

luna

lieve saar isis min zus die ken je wel dus isis die huild heel vaak om dat ze juow mist dat wou ikheelfff zegen ze mist je heel heel heel heel heel heel heel heel heel hee heeel heeel heel heel heel heel heel heel heel heeel heeel heeekl heeel heel heel heel
werg doei groete luna

luna

en ze mist je echt heel heel heel en neomdat nog maar 2304-591482540856750124823576407657826854680295675 op se ist je echt heel erg
doei groete luna

luna

en ik zag juulie irst op en platje op dier rotsen is dat eng saar ?

luna

sory maar ik ben heel neiuw schierig!!!!!!!!!

luna

ik vind het leuker alls ej het verteld dat hje het leeest

luna

sit ej wekl elke dag op je web suot ???????????:D :D :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!