Bruiloft in Jakarta

Hallo Saar hier,

We zijn nu al ruim 2 weken in Indonesië.

Eerst waren we een week in Jakarta(de hoofdstad van Indonesië). We zaten in een heerlijk appartement, genaamd Summerset Permata Burlian echt aan te raden.

De bruiloft was echt geweldig, je werd heel erg opgemaakt en kreeg supermooie kleren aan, ook ons haar werd heel leuk gedaan, en als je een hoofddoek had werden de hoofddoeken ook heel mooi gemaakt.

Een dag voor de bruiloft was er een soort afscheid aan de vader en moeder, want pas als je getrouwd bent mag je alleen wonen.

Ze kreeg van 9 mensen water over haar heen uit 7 verschillende bronnen en met bloemblaadjes van 7 verschillende bloemen, het hete daarom ook de “flower-shower”.

Vitri(de collega van mamma die ging trouwen)moest soms ook huilen en ze moest de voeten van haar ouders kussen, maar eerst met parfum besmeren.

Op de echte grote bruiloft zagen ze er zelf uit als een prins en prinses, met een kroon en het leken wel gouden kleren soms. Ze veranderden ook heel veel van kleding.

Er waren ook 2 meisjes die heel goed Engels konden daar speelden en kletsten we een beetje mee.

Dat was mijn verhaaltje.

Doeoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeeooeoeoeoeoeoeoeoeoeeoei

Lieke

Hoi Saar,

Wat een supermooie bruiloft lijkt mij dat.Sprookjesachtig!
We lezen je verhalen hoor,maar vergeten te reageren,omdat we dan weer doorklikken naar de site van jullie allen,foto's kijken, wegdromen en lijkt het dan al of we even echt contact hebben gehad.

Jullie hebben een mooie reis met elkaar.
Hier zijn Arion en Vasilis op schoolkamp geweest,hebben het leuk gehad. Verder hebben we een strandkabine gehuurd voor de zomer in Egmond aan zee en kunnen we tussen school en werk een beetje vakantiegevoel hebben.

Lieve Saar,Fiene,Jilt en pap/mam, een fijne tijd nog met elkaar!

Liefs Lieke+kids

Ron

Hoi Saar,
Wel een beetje raar om de voeten van je ouders te kussen!Maar zo heeft ieder land of volk wel rare gewoontes. In Nederland gaan we ineens oranje verkleed voetbal kijken met z'n allen, ook raar.

Opa en oma S

Wel een hele belevenis dat opmaken, kleden en bij de ceremonieen aanwezig te zijn. Was de muziek leuk of was het ook moderne muziek en heb je nog gedanst? Die flower-shower lijkt me wel spannend. We zien iedere keer uit naar jouw verhalen en zijn soms ook wel een beetje jaloers dat je zoveel meemaakt. Groet Anneke en Gerard

saar

Hai Lieke,
Goh, wat leuk gelukkig mis ik mijn schoolkamp niet want wij hebben het vlak na de zomervakantie.
En in de zomervakantie komen we zeker even op bezoek in Egmond, gaan de jongens dan eigenlijk ook nog naar Griekenland of vinden ze het strandhuisje te lekker?
Groetjes Saar

Marije

Wat gaaf zeg om een keer zo'n bruiloft mee te maken.
En een keer een beetje een prinses te kunnen zijn.
Leuk hoor.

Groet Marije.

Dineke Heming, vriendin van oma Henny Peters

Hoi Saar
iedere keer als ik jouw/jullie verhalen lees, zit ik (bijna) als een (Pavlov) hondje te kwijlen.......................Wat maken jullie veel mee. Geniet maar nog ruim een paar maanden hiervan. Groeten aan allemaal,Dineke.

Smithc677

Excellent post. I was checking continuously this blog and I'm impressed! Very useful info particularly the last part efkdgkddbaadeagc

Pharmk476

Very nice site!