Bijna...

He,

Nog 2 weken te gaan en dan zijn we terug in Amsterdam. Het onderwerp 'terug thuis zijn' is al volop aan de gang. We zitten te praten over wat er moet veranderen, wat er weg moet en wat er bij mpet komen. We zitten te kletsen over wat we het eerste gaan doen als we thuis zijn, wat niet en wat misschien. Maar natuurlijk doen we ook nog de allerleukste dingen

Surprised

Het laatste deden we de Sanwich Harbour Tour. Tijdens de tour zagen we een zeehond, heel veel commorands, een paar zwarte mantel meeuwen en zandduinen die met de zee samenkomen. Onze guide liet de auto van hele stijle heuvels afglijden dat was echt eng. Het aller, aller, aller, aller, aller, aller, aller, allerleukste was duneboarden. Je gaat dan met een board van de duinen af echt kikken

Cool

Bye Saar

Reacties

Reacties

Ron

Dat "duneboarden" lijkt mij kicken. Doet het geen pijn als je valt?
En Saar, geniet nog van die laatste dagen!

Opa en oma

Lieve Saar
Mooie foto's. Duneboarden gaaf.
Het aller aller aller aller aller aller aller aller leukste vinden we dat jullie weer gauw weer thuis zijn.
Heel veel liefs opa en oma

maaike

jullie hoeven nooooit meer naar de dierentuin!

Saar

Ik viel niet dus ik weet ook niet of het pijn doet.
En als kleine dieren wil zien dan moet ik toch wel naar de dierentuin(er zijn hier alleen maar grote dieren)

Barbara

Saartje!!!! wat is dit gaaf!! wat een avonturen heb jij al beleefd! heb genoten van jouw verhalen en foto's tot nu toe. Zó leuk om op de foto's ook te zien hoe groot jij,Fiene en Jilt zijn geworden. Heb jullie foto nog steeds in mijn woonkamer hangen hoor al lijken jullie daar niet echt meer op :)
Geniet nog even van jullie laatste avonturen en een hele dikke zoen van mij ook voor Jilt en Fiene!!!! en doe je ook de groetjes aan Remko en Josine?!

Chantalvandoesburgh@gmail.com

Hoi Saar,

Wat super leuk en cool wat jullie aan het doen zijn. Ik zie dat jullie al bijna terug komen. Via de site backpackgek hoorde ik over jullie familie. Wij wonen ook in Amsterdam en ik zou het super leuk vinden om over jullie ervaringen te horen. Wij hebben ook een grote wens om een wereldreis te maken en wat een inspiratie zijn jullie voor ons! De site van je ouders kan ik niet openen dus stuur ik jou een bericht. Heel veel plezier tijdens de laatste weken. Ik hoop als jullie terug zijn een keer met jullie te spreken. Heel veel groetjes,

Chantal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!