10 survivaltips cadeau!!!

Hallo Saar hier(nog steeds vanuit Nederland),

hier een paar survivaltips, nou een paar... 10 om precies te zijn.

Hier komen ze:

1. Als een krokodil je bijt geef hem dan een tik op zijn bek, hij/zij doet dan automatisch zijn/haar bek open, maar wel je been wegtrekken anders kan het niet goed met je aflopen.

2. Stel je bent verwaalt in de jungle en je ziet een beekje, wat doe je dan? Ik heb het antwoord. Je moet het beekje met de stroming meelopen dan kom je BIJNA altijd uit de jungle, maar let op mijn woorden BIJNA altijd.

3. Voldoende drinken en eten meenemen ook in de stad want soms kan je nergens iets gezonds of drinkbaars verkrijgen.

4. En deze tip is vooral Afrika-gangers, luister vooral naar oudjes, want jongen kinderen proberen je meestal te belazeren.

5. Alweer een stel je bent op expeditie maar je watervooraad is op, wat doe je dan? Ik heb alweer een antwoord. s'ochtends vroeg zoals je misschien weet is er dauw, nu 2 gebieden nummer 1 grasveld, schraap met een emmer over het gras resultaat:water in de emmer slurpen maar. Gebied 2 woestijngebied, hang een net op en doe daar een emmer onder het mogen ook zelfs 10 emmers zijn en het water druppelt er in en daar ga je weer slurpen.

6. Een jungle de meest dierachtige plek van de wereld. Maar nu moet je er slapen, wat doe je s'ochtends als je je schoenen aandoet? Kijk er in want er kunnen naaktslakken, schorpioenen, ect. Wat doe je s'avonds als je in je slaapzak wilt gaan? Kijk er weer in want nu kunnen er zelfs papegaaien in zitten.

7. Leeuwen ze scheuren vlees stukje voor stukje af, maar nu lopen er 1 of 2 en misschien zijn het er wel 3,4 of zelfs 5. Hou je stil, maar dan ook doodstil ze denken dat je een boom bent, soms snuffelen ze nog aan je niet gestrest raken maar voor de 2e keer hou je stil!!!

8. Weer iets over de jungle maar het gaat nu over richten en verdwalen, je bent verdwaalt en je weet dat je tent in het zuiden is, bij de bomen groeit alleen aan de noordkant mos. Probleem opgelost.

9. AAAUUU!!! ik ben door een kwal gebeten dat kan iedereen wel een keer zeggen, maar... meteen insmeren met azijn!!! anders doet het nog meer pijn!!!

10. Als je weg gaat altijd vermelden waar je naar toe gaat en wanneer je verwacht terug te komen.

Suprise!!! Een bonustip speciale voor julie.

Dus tip nummer 11. En ik zeg er even bij deze tip is speciale voor ouders. Mijn moeder had een keer dat ze mijn broertje kwijt was ze vroeg iedereen rond en kreeg uiteindelijk te horen dat kinderen altijd met de zon in de rug lopen omdat ze het niet fijn vinden de zon in te kijken.

Dit was mijn 2e maar eigenlijk 3e verhaal, misschien hebben juliie niet veel aan deze tips maar vertel ze door mensen, vertel ze door!!! En misschien heb ik later nog meer tips dus vertel dit blog door!!!

Groeten Saartje

Reacties

Reacties

jamian

ik ben lid van de wnf rangerclub en ik ga op ecspedietie en ik zocht naar survaival tips

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!