Ja hoor, ik ben in Afrika

Hallo iedereen,

Gelukkig ik ben er nog. Ik ben niet opgegeten door een leeuw of doodgestoten door een neushoorn. Dat kan nu namelijk want ik ben in Afrika. Fiene en ik houden een schriftje bij, in 1 week hebben we al zeker 40 verschillende soorten dieren gezien(+vogels). We hebben zelfs al 1 dier van de Big-5 gezien(de Big-5 zijn een: neushoorn, waterbuffel, olifant, luipaard, en leeuw). Een neushoorn 8 keer zelfs, maar alleen de witte neushoorn, geen zwarte.

We slapen 1 a 2 keer per week in een lodge, bij 1 lodge waren er krokodillen en nijlpaarden in de rivier, maar we zagen niets, alleen soms een neusje maar we wisten niet welk dier het was neushoorn of krokodil. Als we niet in een lodge slapen dan slapen we in een tent, veilig voor alle dieren die in de nacht op de camping rond sluipen, want de tent is namelijk op het dak van de auto

Laughing
. Lachen!!!!!!!

Het verhaaltje is af, en als je nog meer wilt kijk dan maar naar de foto's die ik er inmiddels ook op heb gezet.

Groetjes Saar

Cool

Ps. Het is echt super, super, super, super, super superleuk

Reacties

Reacties

Ron

Lopen daar ook zwartbonte koeien?
En ben je niet bang om uit die tent bovenop de auto te vallen?
Veel plezier.

emmy

aah meid wat heerlijk! Je bent eindelijk in Afrika, het mooiste continent op de wereld. Vind ik zelf tenminste maar ik denk dat jij het dus ook al helemaal fantastisch vindt. Wat een mooie natuur en je hebt al een dier van de Big 5 gezien. Goed blijven kijken dan ga je er vast nog meer zien. En ook al een heleboel vogels dus. Ik vind het zo leuk om te lezen wat je er over schrijft. Kun je wel goed internet vinden daar in die natuurparken? Is het warm? Wat vind je van de mensen? Spannend niet? Ik ben dol op Afrika omdat het zo avontuurlijk is, je voelt je net een ontdekkingsreiziger toch? Wanneer komen jullie weer terug? Mis jullie namelijk hoor! Geniet nog van het mooie Afrika! Heel veel knuffels

Saar

He allemaal,
Wow, wat een lange reacties zeg. Maar ik ga alle vragen beantwoorden hoor!
1.he emmie we hebben nu toevallig internet ja, en nu is het niet zo warm want het is winter. Ik vind alle mensen trouwens er erg arm uit zien nou de meeste dan. Het is ook erg spannend ja en ik mis jouook emmie
xxx Saar

Marije

Hoi Saar,

Leuk om weer wat te lezen. Spannend zo tussen de wilde dieren en in een tent slapen op de auto, toch wel even anders dan thuis. Ik hoop voor jullie dat jullie de big 5 allemaal gaan tegenkomen dat zou wel echt gaaf zijn. Veel plezier weer.

Groetjes van ons en kusjes van Rana en Malak

Saar

In 2 weken al de hele Big 5 gezien
Yes

Henny Peters en Marion van Leeuwen

Dag Saar,
Wij hebben net koffie gedronken met elkaar, alle foto's van China bekeken en alle verhalen zijn verteld.
's Nachts denken we aan jullie, hoe jullie
bovenop de camper slapen!!!
En morgen ook nog jarig. We lezen wel wat voor leuks je ouders weer bedacht hebben. Dit wordt vast een verjaardag die je nooit meer zult vergeten.
Dikke kus, groetjes aan iedereen,
Liefs,
Oma Henny en Marion

Suzan

Hiep hiep hoera voor Saar!
Gefeliciteerd met je verjaardag Saar, wie weet komen er nog wat leeuwen meehelpen kaarsjes uitblazen!
Liefs van Suzan, Calixte, Sep en Elbe

opa en oma

Lieve jarige Saar

Hiep hiep hoera. Proficiat 11 jaar wat een feest. Heb je dit keer de big five uitgenodigd om de kaarsjes uit te blazen op de verjaardagstaart. Veel plezier en als er bereik is bellen we nogf even. Heelveel knuffels en kussen van opa en oma

Thea Bakker

Hallo lieve Saar.

Gefeliciteerd met je 11de verjaardag. Bijzonder hoor om je verjaardag in Afrika te kunnen vieren.
Nog een hele fijne tijd in Afrika. Geniet er nog maar even van.

Liefs van Thea.

Fam Veltman

GEFELICITEERD SAAR!!!!
Wat een bijzonder verjaardagsfeestje heb jij vandaag.
Cor: Saar wat een mooie foto's! Doe de groeten aan je vader!
Sebastiaan zegt: ik hoop dat Jilt's hechtingen in zijn been snel genezen zijn.
Isabel: Heb je een cadeautje gekregen voor je verjaardag? Zo ja, wat dan? Vandaag hadden we de eindmusical van groep 8. Ze stonden allemaal te huilen op het schoolplein. PS Wat een leuke foto's.
Annemiek: We genieten van je verhalen, en van die van je ouders. Veel groeten uit IJburg en nog heel veel plezier!!

Arjan & MJ & Sjoerd

Gefeliciteerd Saar!
Een dagje te laat... we zitten met ons hoofd al in de vakantie op de camping in Almere... Het regent hier al de hele ochtend.. hoe is het weer bij jullie? Ook veel regen of schijnt de zon in Botswana?
Geniet ze!

Marije

Hoi Saar,

Nog gefeliciteerd!! En heel veel verjaardagzoentjes nog van Rana en Malak.
Was je verjaardag leuk?

Groetjes Marije.

Mark van burgsteden

Yo saar ik ben een ben een te laat maar alsnog
gefeliciteerd

baba

hoi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!